3 Ocak 2011 Pazartesi

Söyleyemiyorum

Pamuk şekeri bulutlar ayaklarımın altında bana eşlik ediyor.. Yürümüyorum, bakmıyorum, görmüyorum.. Ellerimi bıraktım boşluğa, çekimine hapsediyor beni belirsiz gölgeler.. Hani uyudun sanırsın da bir uçurumdan boşluğa düşersin ve uyanık olduğunu anlarsın. Öyle bir şey işte ..

Gözlerimi kamaştıran nar çiçeği ışıklar vuruyor yüzüme.. Kristaller, cam kırıkları, ustura keskini armağanlarla dolu avucumda biriken yansımalar.. Korkmadan ilerliyorum, durum durağım yok gibi, arkalara gerilere en diplere attım ıtır ıtır korkularımı..

Karanlıktan çıkıp ışıldayan harelerle kamaştı gözlerim. Gökkuşağı bezeli her taraf. Kısa kısa, çikolatalı rüyalara yatıyorum bir kaç günlüğüne. Uyanmak istemiyorum, hep sende uyumak istiyorum...

Cam kesiği ağızı kan kokan aniden gelen sensizlik.. Artık bulmasın beni sensizlik, sesinden, bedeninden yoksunluk .. Kavrasan ya ellerimi sımsıkı .. Bu sefer hiç, hiç gitmesen olmaz mı ? ...

"B"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder